ПРО МЕНЕ
УЛЮБЛЕНІ ВИСЛОВИ
“Душа людини така, як та незаписана картка паперу. Як довго вона незаписана, можна на ній написати і гарні, і добрі речі. Але можна написати й погані, гидкі.
(Цитата з книги “Великого бажайте. 365 думок визначних постатей УГКЦ”. Львів, Свічадо, 2019).
Моя сторінка у соціальній мережі фейсбук:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012443563784&locale=uk_UA
Oksana Shevchuk @oksanashevchuk8010
https://www.youtube.com/channel/UCucKSqAVsdJxqV_lsOl3v3A
Працюю над методичною проблемою:
Підвищення якості професійної діяльності педагогічних працівників шляхом впровадження сучасних інформаційно- комунікаційних технологій в освітню діяльність закладу дошкільної освіти.
Продовжую роботу з питання використання в методичній роботі інтерактивних технологій.
Загальний педагогічний стаж роботи - 34 роки.
Стаж роботи на посаді вихователя-методиста - 19 років.
Створила і наповнюю:
Офіційний сайт Теребовлянського дитячого ясла-садка “Ромашка”
http://terebovlia-dnz-romashka.te.sch.in.ua/
Офіційну сторінку Теребовлянського дитячого ясла-садка “Ромашка” у соціальній мережі фейсбук
https://www.facebook.com/romashka.ter?locale=uk_UA
Мої функції:
нформаційна:
вивчення та систематизація інформації про стан та результати професійної діяльності педагогів; підвищення кваліфікації педагогічного персоналу;
підвищення якості педагогічного процесу, узагальнення позитивного досвіду педагогів;
поповнення банку педагогічної інформації про найбільш актуальні проблеми розвитку дошкільної освіти, про новітні досягнення науки та практики;
широке впровадження інформаційних технологій;
встановлення контактів зі ЗМІ, різноманітними установами та організаціями для розповсюдження інформації про діяльність ЗДО.
Навчальна:
ознайомлення педагогічного персоналу з новими освітніми програмами та технологіями;
ознайомлення зі стандартами дошкільної освіти України;
ознайомлення педагогів з законодавчими, нормативними документами в галузі освіти;
організація та проведення семінарів, практичних занять, консультацій, відкритих заходів з використанням активних методів.
Контрольно-діагностична:
Моніторинг якості педагогічного процесу;
застосування методів психолого-педагогічної діагностики в процесі вивчення стану освітньо-виховного процесу;
аналіз інноваційного досвіду педагогічного персоналу;
узагальнення отриманих результатів.
Корекційно-прогностична (плануюча):
Здійснення планування перспективних та щоденних заходів (річний, місячний, календарний плани).
Організаційна:
організація та участь в педагогічних радах, педагогічних годинах, батьківських конференціях;
організація методичних об’єднань, творчих груп та міні-проектів;
організація самостійної роботи педагогів з підвищення професійного рівня;
організація роботи з батьками дітей та соціальними партнерами
Дослідницька:
планування заходів на основі аналізу стану освітнього процесу та запитів педагогів з урахуванням нових тенденцій в розвитку освітніх технологій;
вивчення та розповсюдження інноваційного досвіду та авторських технологій.
Комунікативна:
усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності;
реалізація гуманістичної парадигми в педагогічній діяльності;
встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу, з соціальними партнерами.
Виховна (мотиваційно-стимулююча):
стимулювання творчої діяльності педагогів, виявлення потенціалу педагогів;
стимулювання підвищення професійної кваліфікації;
мотивування на використання особистісно-орієнтованої моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння.
Гностична: Оволодіння методами самоаналізу, здійснення самоосвіти
Коментарі
Дописати коментар